唉~己經散左咁多日物都慣啦~~照舊咁啦`9點幾起左身~~屋企無星哂人,自己係度打機,,,,之後做左陣野,再打機,小欣打黎,{心口} 無出到,無心情,SORRY牙{又割隻~},,之後又野做,,,宜家只係識做野,,己經吾再識玩~今日媽媽生日,去左荃彎,等牙媽收工,同牙媽行左陣街,送左個銀包俾牙媽,不過有D肉赤,,$1XXX,,,,,,,,唉,,算啦,鬼叫我係孝順仔咩`~~不過又諗番起佢,,如果佢宜家係度,我一定會送俾你,但宜家我己經無左送銀包既對象,咩都太遲了~~只怪自己無珍惜,同信錯人,係我定係佢既錯呢??
((]我說我愛你 夠份量了嗎
我努力試探你 接受我的真心可以嗎
我太過愛你 你會被我嚇怕 不是嗎
怎么你眼里只得他 我也不知道
如今這算甚么 你是否非他不嫁
當選了是他 我認輸 都不可怕
最怕其實被取消資格
還不知道 拼命掙扎
如今這算甚么 我是否這么討厭
只知道付出 以后都不知怎算手
最怕其實是輸得很遠
還不知道 惹人生厭
面對9個月,,我都吾知點算好,,,真好有D驚,同埋有好大壓力,無人可以同我分擔~~
|