今日11點幾~起身打機~~打到4點幾`,,換3同沖涼`~~,,,4點半去到99廣場,,,到左,,老金又叫我落去法庭見佢~,,,,之後買左罐((檸檬荼)擺左係廁所,,,之後見老金~,,,,係金俾佢吊,,,,,,,,,,,,,,之後驗尿,,,,去左廁所,,我張D檸檬荼)倒入個樽度,, -,- 之後食飲哂丟出黎,,,,嘻嘻~~~,,之後番屋企,,,同家姐去,,**{深水步}見咬頭個牙SIR,,,唉~~~真係要8月5日入去~,,,,之後番石離,,,一落車,,見到有人啤我,,我味啤番佢囉,,,,之後行過先知係,,係D大~,,出事啦`~,,,之後去左搵肥傑,,,俾佢水左過去`,,,灰哂,,,之後去左世運打機,,,狂輸,,,唉~~打下打下去買野飲,,見到牙青,,佢無叫我,,我都無理佢~之後上左安蔭,,,吹左陣水,,番左屋企,****人地一啤啤,,,我就眼啤啤******
陪我講
陪我講出我們最后何以生疏
誰怕講
誰會可悲得過孤獨探戈
難得 可以同座
何以 要忌諱赤裸
如果心聲真有療效
誰怕暴露更多 你別怕我
|