今日係我做詩琴...
一個字__"樣"=-=!! 彈錯咗好多../ 3 \←呢個就係薯仔lu
..........之後我去左放馬鈴薯落街....... _我同家姐玩薯仔..HOHO""
星期四考ut lu..慘X100
-"加油AR!!岑,你得GA!!"
復活節!!你行快D LA..等你AR....!!
LO MAN 係GAY GA!!好驚LO...