今日好忙lo...ut ut 恨你!
今日上va時,我可以完成我的"寧靜星空的晚上".....但是總怪怪的.....
今日轉堂時,沈束了一條髪和夾了一隻夾...haha''..噁心但很可笑!!
溫書溫呆了..無天理哦..!!
今日突然沒有了dicta..真的很快樂...lulu曾竟然pig到連是今日dic忘了...
今日無啦啦要test...後我同car用手指喺台底dance精舞門..hoho無聊但很好笑..hoho
<<無聊的一天
UT將近,呼籲各位---好溫書啦..!!
今日係我做詩琴...
一個字__"樣"=-=!! 彈錯咗好多../ 3 \←呢個就係薯仔lu
..........之後我去左放馬鈴薯落街....... _我同家姐玩薯仔..HOHO""
星期四考ut lu..慘X100
-"加油AR!!岑,你得GA!!"
復活節!!你行快D LA..等你AR....!!
LO MAN 係GAY GA!!好驚LO...