To Joe:
我坐 73 段呀!!!
開始一連四日的假期喇,但係今個假期一點也不輕鬆呢!因為要溫書嘛,傻一今日瞓到一點半先起身,唔好話傻一爛瞓呀,因為要抖足精神,讀書先讀得入腦架嘛!但係今日的進度好慢,讀到四點傻一竟然走去瞓晏覺,好耐都未試過瞓晏覺喇,好舒服呀!跟住夜晚去咗海港城同舊同事食飯,有 Karen、Anita、Shelley、Candy、Apple 同埋 Flora,今餐飯好悶呀,佢哋講啲嘢我都插唔到咀,佢哋不停咁講銀行啲人事,佢哋講啲人我聽都未聽過,越嚟越覺得我同佢哋溝通唔到咁,每次我都只係坐喺度聽,其實我係咪唔應該再出席呢!?
|