今日雖然係星期六
但係傻一都要返公司做啲嘢
但係見到 Marco
有佢喺度幫手
我成個人都定晒
同埋佢份人又幾好
又玩得
仲有少少似林峰架
如果佢喺 Deloitte 做就好喇
一點鐘度放工
去金鐘行咗一陣
再搭車去轉船過尖咀
約咗陳慧琳
陳慧蘭
問米婆
周大雄
去鴻星飲茶
五個人食咗十八碟點心
但係四點就要交番張枱出嚟喇
因為佢哋要 set 場今晚俾人擺酒
今餐係同周大雄預祝生日
同埋送結婚禮物俾問米婆
陳慧琳今日叫咗好多怪點心
唔知點解個個都唔肯食
陳慧蘭食嘢冇茄汁就改食甜醬
唔知點解今日周大雄同問米婆都冇乜點食嘢
本來諗住早走咁就可以去九龍公園搵湯米
但係打咗幾次佢個電話都唔通
諗住佢仲游緊水
但係到我去到坐咗一陣
再打俾佢
湯米已經走咗
噢
今晚我哋去咗睇連體孤魂
都幾驚
個故事都幾特別
但係坐湯米隔離嗰兩個八婆
就成日不停講嘢
好 Q 煩
都唔知係嚟睇戲定傾偈
|