我今日去香港眼科醫院覆診, 本來好暢順, 之後预约下次地覆診, 以前排隊排一两分鐘就book到期, 但係而家要先攞電腦籌, 然後等起馬15-20分鐘先book到期, 我想问係咪好無聊l呢? 電腦籌要用d單據紙, 政府又叫人要環保, 又要慳電燈膽,植樹, 依家又起度浪費紙張, 又裝3部LCD電視呢顯示籌号, 浪费納稅人金錢, 香港比呢班垃圾管治?死得啦