| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 6 月 12 日 星期四  |
| 2008-06-12 |
分類: 未分類 |
今日超開心囉=]]]
考英文作文 超難做唔夠15分鐘就訓著左喇[[失敗]]
跟著一訓就訓到收卷
放學放9點半 同彭彭 小魚去左新都城玩
好好玩牙 我地玩左d遊戲跟著有D分數可以換獎品=]]]
我同彭彭換左個D吹波波[[好高興]]
吹波波真係超耐冇玩過[[好有童真]]
跟著我地去左景林到吹 好撚白癡真係=]]但係好好玩
我地玩完吹波波我地去左文具鋪到買水槍同埋氣球=]]
我地買完去左廁所到入水 整左D水彈出黎
跟著小魚要走了 我就call人黎玩叫左國歌同大炮=]]
好好玩
玩撚到濕灑囉咩事 彭彭濕得個少少嘆=]]]]
 
 

|
| 發表時間:2008-06-12 02:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
NEWS_E 於 2008-06-16 02:24 PM 發表:
cM 4 U
|
|
|
bbzbz 於 2008-06-12 03:40 PM 發表:
我科科都唔掂呢
加油!
|
|
|
彭彭..=]]] 於 2008-06-12 03:07 PM 發表:
今日真係好好玩牙``真係好好笑牙=]]
|
|