| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 6 月 22 日 星期日  |
| 2008-06-22 |
分類: 未分類 |
0618
今日終於考完試
放學同左牙國 彭彭 文仔 牙羊 方生出左觀塘唱K=]]]
好搞笑 死人牙國點D唔知咩歌 跳上張梳化唱
唱完一輪D野食黎左成班人係咁食食食
牙羊既饅魚飯被我同牙國食灑=]
唱到1:30就走了=]]
同方生 彭彭 牙羊搭巴士番尚德佢地上左黎我的家
跟著我拎狗同佢地放=v=羊仔好鍾意狗
跟著大家上左去彭彭家=\/=
彭彭同方生睇碟 我就同羊仔玩Game
跟著6點幾佢地走了=v=我同彭彭去左觀塘行街
跟著8點番去搵小茶坐坐 食糖水=]]]]
完
0619
同左牙羊 方生 彭彭 小車出左黎睇戲''
睇變形俠醫=v=隻野好似彭彭=\/=講笑的
係戲院見到班仆街囉個3條友正笨柒
睇完戲同佢地去左M記食野=]]
跟著搭番車番尚德方生走了
我都無故走了去左邊到邊到
跟著去完邊到逢到去左搵彭彭
__________________________________________________________________________________
|
|
昨天一放學就同彭彭出左去西9龍去左明將食壽司=]]]
食得超飽=]]]
跟著行左陣就番番黎尚德
係屋企留下見到牙童同佢去左後樓梯到坐坐=]]]
跟著番屋企換衫同牙童去左富康
去左網吧見到牙冬和很多人=]]]
跟著玩左陣同牙冬出左去跳舞=]]]
高興
還有1天就考完試了
|
|
| 發表時間:2008-06-22 06:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|