| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
就算天要去死,你的說話都唔會變!  |
分類: 未分類 |
今日一直都係屋企-3-
一起身,唔見左個死暴龍,
我不知幾開心,!
今日都冇一句嗌交出現過.
直至到食飯開始
我,我家姐,我牙媽邊食飯.邊傾計果時
我地就同牙媽有d野啦,
關於佢個仔,!
我牙媽話[[細佬呢?]]
我地話,[[唔知喎]]
跟住我牙媽話[[真係好煩,我真係想搬出去住]]
我最憎我老豆同牙媽講埋d咁既野
咩死左咪算呢d,好黑人憎囉
日日講,,唔煩嫁?比我聽到,我一定好反感,仲唔會出聲!
果時我同我家姐大家都你望我我望你,
但佢唔敢出聲講,咁....
跟住我好嬲咁講左句[[係都我搬出去先啦]]
牙媽話[[你地細佬有咩唔岩?]]
家姐話[[嘩,,冇佢係到舒服好多,]]
牙媽話,[[都係你地2個成日同佢頂咀先搞到佢出聲之嘛,]]
家姐話[[你問婆婆,番到黎推我落地話要玩電腦,]]
果時聽到-3-,我都唔知我家姐比佢蝦,
如果佢再蝦你我就真係郁手=\/="
牙媽話[[咁唔中意,咪送佢去孤兒院囉]]
果刻,我既眼淚好唔''憎''氣,咁流左出黎,,
就話[[係都送我去先,]]
果刻我恨不得我去跳樓死!
我家姐話[[你地係到就好似好乖,你地1唔係到就蝦我地]]
我話[[你試下做下佢家姐既感受會點]]
跟住我牙媽話[[次次同你地傾計都係咁,唉,唔好鬼傾]]
我好喊住咁去玩電腦,哼!.
激死我!..
做功課,,做做做做做,,
做到岩岩番黎,,
又開始嘈啦-3-,
因為個死暴龍番左黎,哼!
我都唔多出聲!
p.s [[ 我家姐唔認佢做細佬,我都唔會認,]]
|
|
|
係到我講到咁白.. 打佢下半身牙.... 你學台拳嫁... 踢佢小弟弟啦!! 睇佢打你痛,定佢小弟弟比你打痛 係我唔忍啦,唔夠打都打左先 最多出毒招...佢同牙媽講既話, 打多佢小弟弟2野,睇佢重有冇咁多"爹"
|
網主回覆
-3-下,,
咁我洗地個patpat訓醫院都得
唔怕同你講,佢都有玩跆拳
個lv仲高過我._."
Posted at 2008-10-08 08:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
睇到最後.... 我笑左..haha 龍到淺灘遭蝦戲.... 如果你要去住孤兒院既... 打到佢半!!身!!死先啦.. 哈!比佢去"太"國玩下都好麻.. 哈,男人最痛真係會好痛,哈 對住佢...毒d都冇所謂啦.__.+
|
網主回覆
-3-最後?
乜好好笑咩,
點解你地會笑既?
我真係令原去住都唔要見到佢!
-3-痛?
唔明啵
Posted at 2008-10-08 12:05 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CKIM 於 2008-10-07 03:07 PM 發表:
完來你屋企有暴龍!!! 祝你快D打敗隻暴龍la~~
|
網主回覆
嗯嗯,,
我會嫁啦:]
我唔會輸比佢的! Posted at 2008-10-07 07:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你屋企好好玩甘 好鍾意你牙媽果句 唔鍾意送佢去孤兒院囉 笑到得牙^^
|
網主回覆
好玩嗎?
我唔係玩嫁,
如果係既我都想去先
廢時留係到! Posted at 2008-10-07 07:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Civan 於 2008-10-06 10:43 PM 發表:
kai 憶憶.. 你要加油ar... 唔好放棄..我地會枝遲你ga... 唔好輸俾佢ar..^^ 好似好賤..hehe
|
網主回覆
kai平平,,
我仲以為你會話
佢始終都係我''xx''tim-3-'
哈,,估唔到你叫我唔好放棄
呢刻覺得你唔係平平kai
嗯,,我有一日會打敗佢的! Posted at 2008-10-06 10:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
個條屎忽鬼點賤都好.... 都係你細佬.... 你無得唔認嫁.... 我呀哥佢我都無理佢啦.... 佢成q日都係禁問我呀媽攞錢.... 問完就問我呀婆.... 佢連我呀婆d生果金都唔放過呀.... 但都係無辨法.....佢點都係我呀哥....
|
網主回覆
佢?就算真係咁又點
咁佢有冇當過我地係家姐?
有既洗唔洗成日都係咁樣先?
我有嫁,,我家姐絕到係叫佢唔好再叫佢做家姐
雖然個暴龍冇你牙哥咁賤
但,佢我都唔會理,
除非,佢比人打比人串果d
我先會出手幫佢,
如果唔係,,我唔會再郁佢!,反時比佢打多權 Posted at 2008-10-06 10:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嘩~ 你細佬好kai囉!!!! 邊有人咁對家姐嫁!!!!!! shit~ 希望快d有間dream house啦!!!!! ^^[[加油~]]
|
網主回覆
我冇細佬嫁-3-
佢要點對我都好
唔好整到我半生死,
要整就整死佢,
嗯嗯," Posted at 2008-10-06 09:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fatfu 於 2008-10-06 12:11 AM 發表:
好on9既細路\ . /... 未比人打過咁... 聽到都好鬼火... 做d野kai到冇朋友.... 最好叫佢小心d...
|
網主回覆
對唔住-3-我冇細佬嫁啵
佢之後想點就點
真係唔鬼想見到佢個粉皮!
最好同我有幾遠彈幾遠
1世見唔到仲好! Posted at 2008-10-06 12:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|