CHYC
暱稱: 憶`♥♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
哈哈哈
輸左埸波T^T
開心!
湯圓生日快樂=)
考完試
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 10 月 5 日  星期日   雷雨


就算天要去死,你的說話都唔會變! 不屑 分類: 未分類

今日一直都係屋企-3-
一起身,唔見左個死暴龍,
我不知幾開心,!
今日都冇一句嗌交出現過.
直至到食飯開始
我,我家姐,我牙媽邊食飯.邊傾計果時
我地就同牙媽有d野啦,
關於佢個仔,!
我牙媽話[[細佬呢?]]
我地話,[[唔知喎]]
跟住我牙媽話[[真係好煩,我真係想搬出去住]]
我最憎我老豆同牙媽講埋d咁既野
咩死左咪算呢d,好黑人憎囉
日日講,,唔煩嫁?比我聽到,我一定好反感,仲唔會出聲!
果時我同我家姐大家都你望我我望你,
但佢唔敢出聲講,咁
....
跟住我好嬲咁講左句[[係都我搬出去先啦]]
牙媽話[[你地細佬有咩唔岩?]]
家姐話[[嘩,,冇佢係到舒服好多,]]
牙媽話,[[都係你地2個成日同佢頂咀先搞到佢出聲之嘛,]]
家姐話[[你問婆婆,番到黎推我落地話要玩電腦,]]
果時聽到-3-,我都唔知我家姐比佢蝦,
如果佢再蝦你我就真係郁手=\/="
牙媽話[[咁唔中意,咪送佢去孤兒院囉]]
果刻,我既眼淚好唔''憎''氣,咁流左出黎,,
就話[[係都送我去先,]]
果刻我恨不得我去跳樓死!
我家姐話[[你地係到就好似好乖,你地1唔係到就蝦我地]]
我話[[你試下做下佢家姐既感受會點]]
跟住我牙媽話[[次次同你地傾計都係咁,唉,唔好鬼傾]]
我好喊住咁去玩電腦,哼!.
激死我!..

做功課,,做做做做做,,
做到岩岩番黎,,
又開始嘈啦-3-,
因為個死暴龍番左黎,哼!
我都唔多出聲!
p.s [[ 我家姐唔認佢做細佬,我都唔會認,]]






訪客留言 (返回 CHYC 的日誌)


Bill1993 於 2008-10-08 12:09 AM 發表:
係到我講到咁白..
打佢下半身牙....
你學台拳嫁...
踢佢小弟弟啦!!
睇佢打你痛,定佢小弟弟比你打痛
係我唔忍啦,唔夠打都打左先
最多出毒招...佢同牙媽講既話,
打多佢小弟弟2野,睇佢重有冇咁多"爹"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-下,,
咁我洗地個patpat訓醫院都得
唔怕同你講,佢都有玩跆拳
個lv仲高過我._."
 
Posted at 2008-10-08 08:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Bill1993 於 2008-10-07 11:42 PM 發表:
睇到最後....
我笑左..haha
龍到淺灘遭蝦戲....
如果你要去住孤兒院既...
打到佢半!!身!!死先啦..
哈!比佢去"太"國玩下都好麻..
哈,男人最痛真係會好痛,哈
對住佢...毒d都冇所謂啦.__.+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-最後?
乜好好笑咩,
點解你地會笑既?
我真係令原去住都唔要見到佢!
-3-痛?
唔明啵
 
Posted at 2008-10-08 12:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CKIM 於 2008-10-07 03:07 PM 發表:
完來你屋企有暴龍!!!
祝你快D打敗隻暴龍la~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯,,
我會嫁啦:]
我唔會輸比佢的!
Posted at 2008-10-07 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ching8819 於 2008-10-07 12:30 AM 發表:
你屋企好好玩甘
好鍾意你牙媽果句
唔鍾意送佢去孤兒院囉
笑到得牙^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好玩嗎?
我唔係玩嫁,
如果係既我都想去先
廢時留係到!
Posted at 2008-10-07 07:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Civan 於 2008-10-06 10:43 PM 發表:
kai 憶憶..
你要加油ar...
唔好放棄..我地會枝遲你ga...
唔好輸俾佢ar..^^
好似好賤..hehe
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

kai平平,,
我仲以為你會話
佢始終都係我''xx''tim-3-'
哈,,估唔到你叫我唔好放棄
呢刻覺得你唔係平平kai
嗯,,我有一日會打敗佢的!
Posted at 2008-10-06 10:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



victor1236 於 2008-10-06 10:30 PM 發表:
個條屎忽鬼點賤都好....
都係你細佬....
你無得唔認嫁....
我呀哥佢我都無理佢啦....
佢成q日都係禁問我呀媽攞錢....
問完就問我呀婆....
佢連我呀婆d生果金都唔放過呀....
但都係無辨法.....佢點都係我呀哥....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢?就算真係咁又點
咁佢有冇當過我地係家姐?
有既洗唔洗成日都係咁樣先?
我有嫁,,我家姐絕到係叫佢唔好再叫佢做家姐
雖然個暴龍冇你牙哥咁賤
但,佢我都唔會理,
除非,佢比人打比人串果d
我先會出手幫佢,
如果唔係,,我唔會再郁佢!,反時比佢打多權
Posted at 2008-10-06 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LoveKar 於 2008-10-06 08:49 PM 發表:
嘩~
你細佬好kai囉!!!!
邊有人咁對家姐嫁!!!!!!
shit~
希望快d有間dream house啦!!!!!
^^[[加油~]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我冇細佬嫁-3-
佢要點對我都好
唔好整到我半生死,
要整就整死佢,
嗯嗯,"
Posted at 2008-10-06 09:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fatfu 於 2008-10-06 12:11 AM 發表:
好on9既細路\ . /...
未比人打過咁...
聽到都好鬼火...
做d野kai到冇朋友....
最好叫佢小心d...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對唔住-3-我冇細佬嫁啵
佢之後想點就點
真係唔鬼想見到佢個粉皮!
最好同我有幾遠彈幾遠
1世見唔到仲好!
Posted at 2008-10-06 12:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]