CHYC
暱稱: 憶`♥♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
哈哈哈
輸左埸波T^T
開心!
湯圓生日快樂=)
考完試
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 11 月 19 日  星期三   清涼


輸左埸波T^T 傷心 分類: 未分類

哈,,多謝大咪早上幫我地把埸.
上堂果時,都唔知做乜,
好攰,成日都好想訓-3-"
跟住上PE果時同思思跳舞,
,,,但,,,,比人-3-,

跟住..果堂,,就....
哈哈哈哈..
上堂等落堂.
食完飯.就跑左落去..
打.波...
-3-..真係講得我冇錯,
我係一個玻璃.
數學,等訓教.
地理果陣.我真係愈黎愈驚啦..
跟住就去左打波,
先先練波先,
5點..比賽LO
我成埸波射左6分..
不果,,我仲係唔夠人強,
成日都跌低-___-"
多點老力先得,
最後20秒,比人射入左,
呢1刻,真係忍唔住喊左-0-.
不果好彩方嘉出左黎
如果唔係我都唔知對住邊個喊好
多謝你牙=)"
因為你借左你既博頭比我
THANK YOU!
都多謝欣樂,小黑,菠蘿關心我=)
都多謝你地,,黎睇我地打波><
不果我D樣衰動作就..哈
THZ大咪,,你陪我一齊行.
多謝你講比我聽D野,
我全部聽到
最多謝多謝既.當然唔小得牙豪同大咪,
我同思思真係多謝哂你地
係我地需要練波既時候..你地2個陪住我地練;]
多謝哂.






訪客留言 (返回 CHYC 的日誌)


shOrTA 於 2008-11-22 12:38 AM 發表:
cm~~4 u
記得嬴埋剩下既比賽牙!!
期待.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LOVEKNOT 於 2008-11-21 10:30 PM 發表:
下次一齊打架練力啦^^
之後撞死晒佢地"哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



milkMuMMuM 於 2008-11-21 10:12 PM 發表:
cm 4 you~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ching8819 於 2008-11-21 09:14 PM 發表:
咩都比唔到你
比到既只係支持..
加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fatfu 於 2008-11-20 08:06 PM 發表:
加油拉...
打得好好架拉...
下場要努力...
唔好放棄啊..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jesseabc 於 2008-11-19 10:34 PM 發表:
cM`xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tn01065060 於 2008-11-19 10:23 PM 發表:
CM FOR YOU=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]