好~~好~~凍.....呀!!!
之後去左fd到爭左部腦黎用,哈哈!!我見到"丫瑤"上左線......
傾左一陣咋=口="唔記得叫佢比電話••••••笨左"""
嗨!!下次一定問到。
凍......左成日啦......出街食風,早知唔去MK啦=口="同"丫瑤"仲好""哈哈!!
不過我返左黎佢走左囉.......冇得傾=口="凸