今日反學就訓左-口="
但比人嘈""
比我大聲閙"靜晒"""zzZZ ""
但又訓唔到喎-口="自己比自己玩""
fd問我衣加同個個丫瑤點"?
我答佢地...我都想知點呀!?..之後扮訓左""一直聽緊歌.....心煩!
fd都係咁講我e排心煩氣嘈"=口="zzzzzzZZZZZZ''""