--------------------------------------------------------------------------------
 


 
2006 年 12 月 30 日  星期六

玩癲左=口="

今日我唔反屋企啦"""

今日同班fd去網吧打幾=口="

玩到6.7點就有人打電話過黎,話見到仇家•••••

我打到唔想走ma=口="

我個FD係叫我去球場•••

我就好大聲講左個字「妖!」,之後跑去比錢•••又跑去球場•••

我果時好火=口="

問見到佢D,FD...

白色三個個咪係佢細佬囉•••

跟住就閙我fd:「你死ga...我係要見到佢丫哥呀""唔係佢死細佬呀!」

之後我同成班FD行前佢細佬個到•••

你係唔係xxx細佬?

個死蠢話係=口="

我就問都唔問多一陣就打佢左一吧"""

我好火ma,打打吓機就話見到仇家係球埸。

之後D死當就一齊打,打打下又有人喂一聲......

我一望,見到人地場d丫叔叫走啦~有丫sir""=口="

我就叫走•••一齊食野•••之後唔想反,玩天光又打機•••丫瑤日記"""

 

 

 

 

« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 33 | »