今日我唔反屋企啦"""
今日同班fd去網吧打幾=口="
玩到6.7點就有人打電話過黎,話見到仇家•••••
我打到唔想走ma=口="
我個FD係叫我去球場•••
我就好大聲講左個字「妖!」,之後跑去比錢•••又跑去球場•••
我果時好火=口="
問見到佢D,FD...
白色三個個咪係佢細佬囉•••
跟住就閙我fd:「你死ga...我係要見到佢丫哥呀""唔係佢死細佬呀!」
之後我同成班FD行前佢細佬個到•••
你係唔係xxx細佬?
個死蠢話係=口="
我就問都唔問多一陣就打佢左一吧"""
我好火ma,打打吓機就話見到仇家係球埸。
之後D死當就一齊打,打打下又有人喂一聲......
我一望,見到人地場d丫叔叫走啦~有丫sir""=口="
我就叫走•••一齊食野•••之後唔想反,玩天光又打機•••丫瑤日記"""
|