嗨~!
要等5至7日先可以上msn=口="
我今日去左網吧...
我第一時間去睇'丫○瑤"個日記,
我見到佢打左日記....我都好上on到....
and我今日同佢講左我好卦住佢。
"丫○瑤"sorr台灣個邊唔生姓...所以要你卦住我。
唔好意思,對唔住!!"