今晚"""
我念住放棄""
可惜我心理又在次返轉頭,太遲啦""
你太遲應我啦""
今晚我有開心,但有唔開心"""
開心"""我同某人以經開始拍拖啦•••
唔開心,我仲中意既你•••當我唔存在左好幾日•••
到今晚你主動add我,佢問我同人拍拖......
我唔想答佢"""但好似好衰......我最後答左佢"係"
佢公喜"" 我....我唔知點解覺得好唔開心•••
我中意既人景然同我講""公喜"" o哂-口="
'
''
'''
''''
我有去你睇你日記""""
不過我見好似有好多追求者係到,我唔咁留cM•••
驚你又煩•••
"""
""
"
(下午 10:23) °×.' 牙﹏瑤""": 唔緊要啦""反正你都唔再愛我""
我唔知點解你會咁念"""我冇講過唔再中意你''''係你要我心苦咁等你回應我"""
我見你有好幾日唔理我啦.......我唔咁第一時間add你咋"""
''''''
'''
''
'你可以答覆我"""
我同你仲可以係埋一齊""
因為我太中意你啦"""
我同傾太多啦""""xD........
|