--------------------------------------------------------------------------------
 


 
2007 年 1 月 14 日  星期日

今晚"""有開心and唔開心•••

今晚"""

我念住放棄""

可惜我心理又在次返轉頭,太遲啦""

你太遲應我啦""

今晚我有開心,但有唔開心"""

開心"""我同某人以經開始拍拖啦•••

唔開心,我仲中意既你•••當我唔存在左好幾日•••

到今晚你主動add我,佢問我同人拍拖......

我唔想答佢"""但好似好衰......我最後答左佢"係"

佢公喜"" 我....我唔知點解覺得好唔開心•••

我中意既人景然同我講""公喜"" o哂-口="

'

''

'''

''''

我有去你睇你日記""""

不過我見好似有好多追求者係到,我唔咁留cM•••

驚你又煩•••

"""

""

"

(下午 10:23) °×.' 牙﹏瑤""": 唔緊要啦""反正你都唔再愛我""

我唔知點解你會咁念"""我冇講過唔再中意你''''係你要我心苦咁等你回應我"""

我見你有好幾日唔理我啦.......我唔咁第一時間add你咋"""

''''''

'''

''

'你可以答覆我"""

我同你仲可以係埋一齊""

因為我太中意你啦"""

我同傾太多啦""""xD........

 

 

 

 

 

« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 33 | »