--------------------------------------------------------------------------------
 


 
2007 年 1 月 7 日  星期日

唔想你煩"""

我今日係網吧"""=口="

我玩左一陣勁舞團"""

之後上丫瑤個日記"""-口="

你煩緊野?"

我留左cm.....

同佢講左你一係封左佢,一係封左我"冇得兩個都封"""
二選一!!

and

我都唔會在迫你""'

我要你念清楚""我比時間你念'''

其實冇話煩唔煩ga""""

你一係中意我""一係唔中意我""

條路自己選""

我在迫你都冇用,在迫只係冇結果,只會俞黎俞煩""

我希望你教累清楚D!!

我都唔想大家煩啦-口-".....

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 33 | »