我今日係網吧"""=口="
我玩左一陣勁舞團"""
之後上丫瑤個日記"""-口="
你煩緊野?"
我留左cm.....
同佢講左你一係封左佢,一係封左我"冇得兩個都封""" 二選一!!
and
我都唔會在迫你""'
我要你念清楚""我比時間你念'''
其實冇話煩唔煩ga""""
你一係中意我""一係唔中意我""
條路自己選""
我在迫你都冇用,在迫只係冇結果,只會俞黎俞煩""
我希望你教累清楚D!!
我都唔想大家煩啦-口-".....