我今日放左學無聊冇野做"""
去左網吧,第一時間唔係去打機=口="
係開丫瑤你日記"""
唔知咩原因,可能習慣左=凸="
佢冇打日記的""""睇反我前一扁既日記
之後開msn"""
在打機""""勁舞中•••
之後佢add左我=口="我玩緊ma.....
冇add反""'
但出左佢又走鬼左""""
唔知點解"""好悶呀"""
一D野都冇乜比我做"""""
係學校先好玩^^
不過放學後•••=口=凸"一個二個都返屋企"""把屁咩""