--------------------------------------------------------------------------------
 


 
2007 年 1 月 8 日  星期一

去左網吧"""

我今日放左學無聊冇野做"""

去左網吧,第一時間唔係去打機=口="

係開丫瑤你日記"""

唔知咩原因,可能習慣左=凸="

佢冇打日記的""""睇反我前一扁既日記

之後開msn"""

在打機""""勁舞中•••

之後佢add左我=口="我玩緊ma.....

冇add反""'

但出左佢又走鬼左""""

唔知點解"""好悶呀"""

一D野都冇乜比我做"""""

係學校先好玩^^

不過放學後•••=口=凸"一個二個都返屋企"""把屁咩""

« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 33 | »