My FD: cHeNg~芷菜~ BiG~BiG~劉生~阿南~肥高 ~丸仔...
好開心ar,呢2日都番左大6 wo,©想冷靜下ma,而家我咩煩腦
都冇左la, ha~''我終於明白【放過你是放過自己】這個道理
>!<''...好la*/."我放手la,希望你地開心la>!<''