| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 24 日 星期三  |
| l love 暴風雨.. |
分類: 未分類 |
因為打風關係...所以停課..5洗測代數..開心爆!!ke~
晏就就約左慈慈同龜龜去筷m溫代數...1點半出門口...''去等車...等左15分中...有車wo..就沖出去la..落緊好大雨lo..佢居然飛站...火到我!!!想燒左佢間車><''之後等等等...等多半個中先有車......呼...之後仲要塞車wo...fuck...3點先去到lo- -'' 好努力甘溫...原來都5係甘難炸wo...因為我聰明...ke*2''
4點幾就趕去鷹會...陪個死jenny lo..點知上到佢5濕我..車...打我既乒乓球波..勁high lo今日打到...出晒汗...咩5開心都發泄晒出黎...爽晒^^" 打晏左...返home比老媽大鬧一場...真煩~~~ke..
|
| 發表時間:2008-09-24 10:03 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | ... | 255 | »
|