*我身為Hins個超級funs個.....good FD....^.^ So沉日我drown左張敬軒....ge新碟[酷愛]d歌.....
01 酷愛....成日都聽到..都幾鍾意~
02 追風箏的孩子....好期待ge一首...d詞好Good~~(追風箏一對傻瓜 相信愛情童話)
03 迷失表參道....曲好好...but吾系我杯茶..吾太like..
04 感情用事....曲詞都好好....幾鍾意..(殘酷世界盡處 爲你演說動人故事)
05 男孩最痛...吾知點講...but都ok>,<
06 我的天....好好鍾意曲...(多意外 在日落大道的你與我握手)
07 悔過詩...好有中國feel...Hins唱得好好聽~(刻苦的女孩 垂下頭 從病痛)
08 悲劇人物...首歌都幾慘...我都鍾意...(重複的眼淚 就是你自欺的安慰獎 你擅長 創造背叛你的失意賣相)
09 遙吻.....d詞寫得好好...I like~~(我會一生也學習 忘記你)
10 放榜....好輕快...d詞好有意思^.^
總括來講...我都ok尼張碟...^.^遲d一定會啊!!~~
|