◆布丁布丁→小思"。LOVE×||
└□\"°傻傻地ge人.....----]]

 

COCO910
暱稱: ◆'"布丁
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-06-30
雜>,<
荃彎...
聖誕日__]
唱k..
文章分類
全部 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 80
留言總數: 59
今日人氣: 0
累積人氣: 1137
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 19 日  星期日   晴天


軒...>,< 分類: 未分類

*我身為Hins個超級funs個.....good FD....^.^ So沉日我drown左張敬軒....ge新碟[酷愛]d歌.....

01 酷愛....成日都聽到..都幾鍾意~
02 追風箏的孩子....好期待ge一首...d詞好Good~~(追風箏一對傻瓜 相信愛情童話)
03 迷失表參道....曲好好...but吾系我杯茶..吾太like..
04 感情用事....曲詞都好好....幾鍾意..(殘酷世界盡處 爲你演說動人故事)
05 男孩最痛...吾知點講...but都ok>,<
06 我的天....好好鍾意曲...(多意外 在日落大道的你與我握手)
07 悔過詩...好有中國feel...Hins唱得好好聽~(刻苦的女孩 垂下頭 從病痛)
08 悲劇人物...首歌都幾慘...我都鍾意...(重複的眼淚 就是你自欺的安慰獎   你擅長 創造背叛你的失意賣相)
09 遙吻.....d詞寫得好好...I like~~(我會一生也學習 忘記你)
10 放榜....好輕快...d詞好有意思^.^

總括來講...我都ok尼張碟...^.^遲d一定會啊!!~~

 

 






訪客留言 (返回 COCO910 的日誌)


詠 於 2007-08-19 03:35 PM 發表:
呵~
小軒既歌梗係好聽啦..:〕
呢一刻我最鍾意悲劇人物啦..
其實我覺得有D似以前既自己.-3-"
[重複的眼淚 就是你自欺的安慰獎]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]