今日是聖誕日...
朝早收到一份聖誕禮物---一隻大bear(去到我博甘高)
我好開心牙!!~
我想要左好耐啦!!~
謝謝他~~
中午食左飯次後
就去牙詠屋企..
六點幾先走...
等左好耐都冇車..
成條街得我一個
好恐怖牙__++
食左一碗好好味的碗仔翅@@
*吾想呃你...
又吾想傷害你...