今日係新年既第一日~
加上係情人節既日子啦....
不過我今日唔可以陪老弓仔過....
因為我要去表弟屋企食飯啦....
我唔可以陪佢啦....
不過我已經提早同左佢過...
唔驚冇得同佢過^^
講返今日去到表弟屋企點先啦!!!
去到....見到表妹~~~
就同佢傾下計先啦!!
我同表妹都同知道..
對方有好多心事....
所以就開始傾啦~
傾傾下~右知道表弟都有心事~
所以我就聽下佢有咩心事啦~~
而我都可以解答到佢既問題~~
佢都明明地既~~~應該~~
之後就返左屋企啦~~
返到屋企~都好累啦....
沖完涼就訓教教豬啦~
今日就係咁多啦~88~~
老弓仔:情人節快樂!!!!
永永遠遠只愛你一個!!!!
你要好好照顧我呀!!!
iloveyou~~!!!! |