coolB
COOlB120
暱稱: Ar.Be
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
傻傻既一天...!
2010-10-12
2010-08-08
2010-07-15
2010-07-09
文章分類
全部 (105)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 105
留言總數: 586
今日人氣: 1
累積人氣: 2109
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 10 日  星期三   清涼


2010-02-10 不安 分類: 未分類

今日成日都係屋企啦...
都好悶下呀...
得自己一個係屋企...
悶到死咁...
下午個陣就出左去一陣...
返到屋企..
傻下傻下咁汁野啦...
一邊係到諗野..
一邊就係到汁野....
係我汁緊野同諗緊野既時候..
我老弓仔就打黎啦..
不過我就好衰啦...
佢係到講緊野..
我都係應佢..
嗯..哦...係...
e三隻字...
因為我係到諗緊其他野...
都冇理過佢呀...
老弓仔sorry...
聽日就係柔柔BB走既日子~
唉~佢走左..
我一定會有好多日好悶..
因為冇左佢陪我SD SMS~
雖然就話有老弓仔陪...
不過...冇左柔柔BB同我SD..
可能會有D唔習慣啦....
今日就係咁多啦..88

老弓仔..好對唔住呀...
今日陪你傾電話個陣..
冇理過你..SORRY..
離開左你個陣~
你要乖乖呀...
我會日日掛住你的^^
iloveyou~~



2010 年 2 月 9 日  星期二   清涼


2010-02-09 分類: 未分類

放假啦......
今日放學個陣~
同柔柔BB一齊放啦...
之後陪佢去左公園坐....
之後我都一直冇同佢傾計啦..
係我最悶既時間...
老弓仔就冇啦啦打黎啦....
佢就陪左我傾一陣啦..
柔柔BB話走啦~
我想送佢搭車先..
不過佢右要我上先..
咁我就發脾氣啦...
係E到...同柔柔BB..
SAY返句~SORRY~
我唔係有心向你發脾氣家..
希望你唔好嬲啦...
下次唔會發你脾氣家..

返到屋企..冇咩心情...
因為同柔柔BB嘈MA...
所以阿哥問我D野..
都冇咩心情答佢啦...
唉...今日就係咁多~88

柔柔BB要照顧自己呀!!
小心D呀!!!
慢慢係你地面前消失..
你地個個都要開開心心呀!!
永永遠遠只愛老弓仔一個~
iloveyou!!!!^^



2010 年 2 月 8 日  星期一   雨天


2010-02-08 愉快 分類: 未分類

 

今日成日都好悶下....
柔柔BB右唔開心..
我都唔知點安慰佢好...
不過...都要陪佢既...
放學要TSA....
上到好累呀...
眼訓到....
TSA放左之後...
我就陪柔柔BB去沙田~~
陪佢去攞機票~~
搭緊車個陣...
我冇理過柔柔BB..
因為好累...唔想出聲..SORRY!!!
返多一日就唔洗返啦...
好累啦...88

柔柔BB你要永遠幸福呀!!
唔好成日都唔開心啦..
就快要離開你地...
離開老弓仔...
不過..我會好快返的..
老弓仔...你唔好唔開心呀!!^^
永永遠遠咁愛你的!!!!
iloveyou!!!!