今日成日都係屋企啦...
都好悶下呀...
得自己一個係屋企...
悶到死咁...
下午個陣就出左去一陣...
返到屋企..
傻下傻下咁汁野啦...
一邊係到諗野..
一邊就係到汁野....
係我汁緊野同諗緊野既時候..
我老弓仔就打黎啦..
不過我就好衰啦...
佢係到講緊野..
我都係應佢..
嗯..哦...係...
e三隻字...
因為我係到諗緊其他野...
都冇理過佢呀...
老弓仔sorry...
聽日就係柔柔BB走既日子~
唉~佢走左..
我一定會有好多日好悶..
因為冇左佢陪我SD SMS~
雖然就話有老弓仔陪...
不過...冇左柔柔BB同我SD..
可能會有D唔習慣啦....
今日就係咁多啦..88
老弓仔..好對唔住呀...
今日陪你傾電話個陣..
冇理過你..SORRY..
離開左你個陣~
你要乖乖呀...
我會日日掛住你的^^
iloveyou~~
|