coolB
COOlB120
暱稱: Ar.Be
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
傻傻既一天...!
2010-10-12
2010-08-08
2010-07-15
2010-07-09
文章分類
全部 (105)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 105
留言總數: 586
今日人氣: 1
累積人氣: 2100
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 4 日  星期二   晴天


2010-05-04 鬱悶 分類: 未分類

今日6點幾起身...
之後洗頭啦..
因為企得太耐...
隻腳右開始痛啦..
今日返學都好辛苦...
行幾步都痛..
但係我都要忍痛..
上堂個陣..都會冇啦啦痛..
咩事情....
痛到想喊...
腳真係好痛...
好辛苦...
返到屋企...
休息左一陣..
痛到唔想行黎行去..
坐係到睇電視...
聽日仲要返學...
都唔知點好...
半年幾時先過完..??
好想快d好番..
好想快d打返籃球...
冇得打籃球既日子..
真係好好好悶悶悶....
唉...快d好番啦!!!!
係咁多啦..88

 



2010 年 5 月 3 日  星期一   晴天


2010-05-03 疲倦 分類: 未分類

 

星期日去左長洲醫腳..
個醫師話我個十字韌帶嚴重發炎...
之後佢幫我駁返好d骨...
痛到我...成晚都冇訓過..
佢話我半年之內都唔可以再打籃球..
本身係話我唔好再打籃球..
叫我打其他球類活動..
唉...右要休息半年...
今日冇返學..
因為痛到行唔到...
成日係屋企好悶..
好眼訓..好痛...
成日都好辛苦...
腳痛到我喊....
唉...點解會搞成咁家...
半年...半年都唔可以打籃球!!!
唉...真係可憐...
都唔知聽日返唔返到...
真係有d擔心...
今日就係咁多啦..88..



2010 年 4 月 27 日  星期二   清涼


2010-04-27 滿足 分類: 未分類

今日成日都好累...
成日都好悶...
唉....上堂都冇心機啦..
上緊英文堂個陣..
打比d fd陪我傾電話...\
到左下午...
搵左琳佢地...
搵佢地傾下計咁...
放學就同琳個d放啦...
因為佢係到^^
之後佢地話打籃球...
咁我同琳未一齊去打..
開頭係坐係到同緊琳傾計..
之後就開始打波啦~~
走個陣~~
某某人右陪我同琳行落去^^
個陣爆開心lo^^
不過..行行下..
琳冇啦啦整我..
唔小心整到我隻腳..
好痛..
之後就係到扮嬲..
某某人你就扶我^^
個陣都好開心家~
打左一陣籃球就累啦..
今日係咁多啦..88