今日成日都好累...
成日都好悶...
唉....上堂都冇心機啦..
上緊英文堂個陣..
打比d fd陪我傾電話...\
到左下午...
搵左琳佢地...
搵佢地傾下計咁...
放學就同琳個d放啦...
因為佢係到^^
之後佢地話打籃球...
咁我同琳未一齊去打..
開頭係坐係到同緊琳傾計..
之後就開始打波啦~~
走個陣~~
某某人右陪我同琳行落去^^
個陣爆開心lo^^
不過..行行下..
琳冇啦啦整我..
唔小心整到我隻腳..
好痛..
之後就係到扮嬲..
某某人你就扶我^^
個陣都好開心家~
打左一陣籃球就累啦..
今日係咁多啦..88 |