今日係第一日既考試~ 好緊張呀..驚考得唔好.. 今日考歷史同英文作文~ 歷史都識識地啦.. 但係英文就...都係唔講啦... 放學個陣冇啦啦落大雨.. 琪個d右冇帶傘... 得我一個有.. 所以我比左把傘佢地.. 自己係到淋雨... 返到屋企..有d頭痛.... 不過都冇咩事掛... 唉..聽日考地理! 要加油加油!!! 大家都要努力呀!!
今日係本人第二次離家出走... 今日真係好唔開心... 其實已經為左件事唔開心左好耐... 我真係覺得好辛苦..好唔開心.. 今日由下午既6點幾左右.. 離家出走到晚上既9點幾... 係E幾個鐘頭...過到好慢... 我去左一個唔開心既時候先會去既地方... 坐到8點幾先走... 一直諗緊.... 點解要係我就考試既時候... 屋企先發生事.... 可唔可以唔好咁.... 就係因為件事... 我先冇心機溫書!!? 真係唔想咁.... 唉....
就黎考試啦.... 仲有一個星期就考.. 真係好驚讀唔到自己想入既班... 真係要開始溫書啦!! 但係..唔明白點解我就黎考試.. 屋企總係要發生一D唔想發生既事.. 唉...E家比件事搞到冇心機溫書啦... 可唔可以唔係好係我就考試個陣搞咁多野呀... 右要理佢地既事..右要溫書... 我真係冇咁多既時間啦!!! 身體右要一日比一日差.. 唔係腳痛..就係胃痛... 痛到想喊咁... 真係好想喊.... 好辛苦... 唔想做人啦....