今日係考試既第4日啦... 今日考中文閱讀同科學.. 中文閱讀都ok識啦... 科學本來已經放棄左.. 點知都ok識... 放學之後約左人... 不過都要返屋企換33先~ 之後再出街街.... 之後同某某人去左睇戲啦~ 睇左:分手說愛你~ 都幾搞笑~幾好睇~ 之後再去食野啦... 冇地方去啦~ 返左屋企~ 咁就過左一日啦~ 今日好開心喔~ 係咁多啦~88
今日係第三日既考試.. 唉..e家先第三日... 幾時先考完呀... 我好累呀... 今日考經公同中文作文.. 經公個陣.. 我可以做做下..訓左... 可能好累啦.. 加上係朝早食左藥... 中文作文冇咩野..ok識.. 之後返屋企休息.... 唔明點解... 次次都係考試個陣先黎病lo!! 好辛苦呀..右頭痛...右咳... 係咁多~88
今日係第二日既考試 今日考地理同英文閱讀 地理真係唔係咁識做... 不過都好用心做家啦.. 好驚入唔到旅遊... 英文閱讀做左一陣.. 之後就訓左... 訓到打鍾... 放學返屋企... 今日冇啦啦頭痛... 唉...快d考完試啦... 唔講啦..88