學界第一日過咗..
200m,400m入咗準決賽..
但係一定入唔到決賽.
真係太慢啦..
唉.都唔知點算好..
入到決賽先有分..
如果入唔到決賽.
咁跑黎做咩?
不如留力4x400..
=============================
不過我覺得自己200.400都可以再做好D
400就..唉""
喺召集處到"又凍又肚餓.
一落到去.未跑已經心跳加速/_|"
跑咗百幾米已經收咗__
真係跑唔到落去...
最後小組第三名衝線..
好攰好攰...
跑到死狗咁先得1:06
n月前..不太攰都有1:07
所以我肯定自己今次做得唔夠好.
如果最後決定跑埋400m準決賽既.
一定要努力!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
200就太驚啦.見到老鼠跑到26s
成個人真係好驚..好緊張.
又攰喎.唉..
不過一出彎.都唔見咗D人.
淨返個鬼仔..
真係唔想比佢贏..
點知最後都輸咗比佢..
第二名過終點..
算好啦.我都未正式跑過200m
==============================
而家要放眼4x400..
今年我地個個都好勁..
我地一定要上D2..
|