*細路`x
CPChan_531
暱稱: *細路`x
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-17
2010-08-24
2010-08-23
2010-08-10
2010-02-09
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 6
今日人氣: 1
累積人氣: 281
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 23 日  星期六   晴天


2010-01-23 分類: 未分類

學界第一日過咗..
200m,400m入咗準決賽..
但係一定入唔到決賽.
真係太慢啦..
唉.都唔知點算好..
入到決賽先有分..
如果入唔到決賽.
咁跑黎做咩?
不如留力4x400..
=============================

不過我覺得自己200.400都可以再做好D
400就..唉""
喺召集處到"又凍又肚餓.
一落到去.未跑已經心跳加速/_|"
跑咗百幾米已經收咗__
真係跑唔到落去...
最後小組第三名衝線..
好攰好攰...
跑到死狗咁先得1:06
n月前..不太攰都有1:07
所以我肯定自己今次做得唔夠好.
如果最後決定跑埋400m準決賽既.
一定要努力!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

200就太驚啦.見到老鼠跑到26s
成個人真係好驚..好緊張.
又攰喎.唉..
不過一出彎.都唔見咗D人.
淨返個鬼仔..
真係唔想比佢贏..
點知最後都輸咗比佢..
第二名過終點..
算好啦.我都未正式跑過200m
==============================

而家要放眼4x400..
今年我地個個都好勁..
我地一定要上D2..






訪客留言 (返回 CPChan_531 的日誌)


naruto96 於 2010-01-31 12:52 AM 發表:
加 油 ''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]