              
    
今天君生日喔
生日快樂
琴晚好準時咁同佢講左句生日快樂<3
嘻嘻..小豬君大個女啦
小豬有禮物比你咖..不過你要等呀=]
因為好曬時間..呵呵
希望你會鐘意份禮物啦
最衰今日落雨又返學
唔系可以買個蛋糕同你慶祝
琴日有諗過訂蛋糕..不過唔知點拎
所以冇訂到..
算啦-0-決定星期6幫你慶祝番
星期6個日有蛋糕的xD
膠膠膠膠君生日大快樂
-----------------------------------
今日考數學呀
好彩琴晚清幫我補左`真系超感激t^t
好多謝你呀><"
你超有耐性..就算我幾煩幾低b都好
你都忍我,,仲成日問我明唔明
如果我再唔明..你又會重新教我一次
直到我明為止=]
你又成日鼓勵我xD
超感激你v____v
如果冇你系到..我今日份卷實成份空左
個腦都空埋
肥左都唔緊要..
因為我有盡力同有你支持我><"
仲要幫我補左好耐好耐既時間-0-好阻住你
謝謝謝謝<3
---------------------------------------------
中文堂..君超攪笑囉
-0-笑到我反胃,,
佢竟然會寫錯場景描寫個景字
寫為場"境"描寫
之後第2次改又寫場鏡描寫?????!
服左你,,系咁提你
你都唔知邊到錯=口="
好彩最後你醒目識得改番xDDDDD
下午去左食-0-"m記
君的臨時生日會黎既..哈哈
勁攪笑0_0昭善個樣好xyz
笑到我肚痛...
之後我地回程唔洗比錢
司機叔叔好好人呀><"
然後放學
我地成班玩左好耐killer
超正v_v有男有女..好玩好玩
我地好團結呀0___0
一齊玩既感覺真系好正
玩完之後
等君拾緊野既時候
我地成班夾埋系出面等佢出黎
然後唱生日歌比佢聽..呵呵
之後MISS李系1樓見到我地唱生日歌
佢都嗌上黎同君講聲生日快樂..哈哈
ARE YOU HAPPY TODAY?!^___^V
我走個時落好大雨呀
好彩有呀dick"xD
佢送我返屋企<3`謝謝你
♥君..生日快樂..
♥君(賓妹)..生日快樂..
♥君兄..生日快樂..
♥君B..生日快樂..
♥君姐..生日快樂..
♥膠君..生日快樂..
♥7君..生日快樂..
♥靚君..生日快樂..
♥索君..生日快樂..
♥君豬..生日快樂..
xD**THE END**
|