| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 24 日 星期六  |
2008-05-24  |
分類: 未分類 |
最後一日補課啦
亦都系最變態既一日xD
考pe同通識
0v0呀哥太關心我啦
比左個sms我-v-"
放心啦..我有食藥同帶藥=]
通識我唔太識..pk了-.-"
pe仲pk囉
叫人點做呀...= =
wkt同我見到份野即刻啞左
最後
測完驗去左玩灘位
-0-聽君講去玩園藝
最後聽人講野聽足勁耐= =
花都冇種一棵xD
之後就上數學堂,,,
丁sir教..
但系我都有少少聽唔明,,
佢好貼心..印左份解題比我地個班..謝"
呀哥,,我冇水點食藥=3=?!
放左學..同豬欣去左食海皇
叫左個牛肉粥同蘿蔔糕
有條女成日睥住晒..勁唔鋸囉
之後食完野聽呀哥話食藥
跟住就行番屋企,,休息左陣
再去學整雞蛋仔檔
^^學到尾聲啦
今次整左架木車,,黏d野上去同上色xD
架車上左色好靚,,d雞蛋仔上晒色..帥v_v"
我最鐘意個2盤花生醬同牛油
整到勁真=]
最後完成左,,好大成功感>_<"
如果有時間既話我會影相放上黎=]
下次我會學,,酸果檔^0^v
學完野返屋企訓覺,,d藥有睡意=P
[補充:之前君話我冇多謝佢..e家多謝番佢包紙巾= =]
小豬君"後日生日啦
祝你生日大大大快樂w0w
老過我 15碎啦*0*
5-25<3`
送我既寫真一本比你,,[絕版咖]
|
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 225 | »
|