今天..小豬要出發啦
朝早同爸媽弟飲茶=]
唔捨得my family><"
之後就睇下仲有冇野拾少左
琴晚媽媽幫我買齊野=p謝謝
今朝爸比多幾百蚊我
現在身有巨款._."
爸叫我唔好帶茶果個d產品返黎
哈哈...因為會發毛,,同變壞
"武夷山既特產就系茶果,,你買夠一打返去食"<--爸扮小販
"可能你真系買夠一打返黎,,咁就大獲"<--爸說的
之後成家系到笑
可能我真系蠢到會買返黎-0-"
然後就自已一個行番屋企..
個一刻我唔想走=[
想同爸媽去行街
好啦..唔講住`
^______^
星期五夜晚見,,
一陣約左dick同嬈=]
小豬今日要出發嘍,,,
小豬們去了旅行^^"
5日後見啦>v<
閉掰拜8bye`
|