今天母親節>3333<
媽媽..i l0ve腰`
明天出發了
朝早繼續拾野
爸幫埋我手xDD
媽都有呢,,,"
大家都好關心我v_v"感動中
之後爸話我似走佬多過旅行0_0我認同
個行李脹得好緊要<3`
爸媽幫我買野同換人民幣@v@"
發覺自已仲系個小朋友
要爸媽幫手囧
實在太"小姐''了,,
聽日就出發了..
我會乖乖@@V
--------------------------------
@\/@TMR`
太開心=]
8:00PM上機`"
再見,,EVERBODY*