| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 8 日 星期四  |
2008-05-08  |
分類: 未分類 |
返學@@見到嬈喘晒氣
原來佢跑番黎
今日我都差D遲到xDDD
然後晨讀睇一篇關於母親節既文
跟住就作文
我向高難度挑戰-_-
其實..我覺得2好作過1好多
-.-題1我一定作唔到400字
最後我作左成千字
之後佛學..笑死我
通識堂就教新野
然後英文堂囧,,,
帥a_a上一堂炸
但系聽日又孖堂._.help
然後miss蔡同一個教付加數既老師黎
講解下中四點簡科法
今日art club又有活動攪
又要同君去食西北風/_\
有d人好冇品囉..整爛人地既作品
呀哥系球場曬住仲要著冷衫
熱死你呀-v-"
謝君比左瓶彩沙我呀
跟住數學唔洗上
正啦v_v
但系悶左個幾鐘=[
之後就整壁報,,作出最後沖剌
唔開心囉,,咁趕先黎整=[
系e 2 個禮拜做過d咩?
跟住欣比左本書我..謝謝喔
然後同嬈去kt拎眼鏡xDDD
途中同嬈傾..
大家都認同海盜船系最嚇人
記得有次比君捉到去最高個到坐,,嚇到命都冇
副眼鏡唔錯唔錯
世界變得美麗了<3
真系清左好多好多囧
咩叫東撈?-0-
nut好解答我啦喎0v0
-----------------------
就黎出發嚕,,,,,3天,,,,,,,"
|
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 225 | »
|