今日上完堂
唔去學野`
去同君買野同佢要換衫
之後去清水灣半島
同君.瑩.韻去玩
帥..大家也是自戀的xD
大家都有好多笑話講
呵呵
有好大個草地
一個字..靚..
我地行到最高...個到真系好靚咖
我地咩都拍一餐
原來你地咁淫-X-
有好多人溜狗
之後去碼頭吹風,,爽呀
個到好靚咖,,我都好鐘意
有跳落水既衝動
最衰我著裙..好唔方便`
天黑了要走..否則沒街燈/_\
唔去瑩到食飯,,
去左觀塘食野-_-君請我食?
之後就去左買野,,
抵`
-----------------------------------------
7dAYZ`加一天*
-----------------------------------------
-`你話陪我去睇6樓後座2=]
@______@要守諾言喔
|