今朝一返學..朝早
就比miss馮捉我地出去.口."
話我地琴日唔團結-3-||||
不,,全部都是龍c教我地的=]
miss果然一針見血..講左句..
你地去既目的系乜..
囧了`
然後數學堂,,學左新野,,
琴晚老豆教我既數學,,我都唔記得晒-口-
中文堂改善懶音=/\=真系好難改到
英文英文英文-_-默書加背默
超唔抵囉-.-錯左個字..又冇滿分啦
MISS黃話下次個次默書最高分有野獎-V-
但系聽講有一定既難度
之後有小休個時傾計A"A
原來今日MISS黃諗住唔返..因為佢肚痛..
之後勁好笑-__-"
C同我隔離個個發出一連串既鬧戰
跟住就圖像傳意,,
帥`又整骰仔
食飯系學校食..
唉..原來某某人咁黑人憎..對你改觀
BF堂因為開大左個風扇
所以系我台上面既一張工作紙飛到老死咁遠
我行去拾之後返返埋位
另一張工作紙又飛走左
最後又要我行到勁遠拾
成班即刻系到笑我--"
我其實都系到笑緊自已白痴
放學班會..-0-其實我冇咩點做過野
因為我不是班會=]
然後去左裕民薈拎野
順便行左隔街,,原來去武夷山5包日5星酒店包埋飛機票
只系899=0=
跟住就返屋企訓..
-------------------------------------
- * 還 有 1 6 天 `
期 待 嗎 ? !
|