今日系活動日
放12點-.-系超市量度
倒瀉人地包奶==
好彩唔洗陪錢
唔系同班fd一組=[
之後放學去左唱k,,
好好玩-_-笑餐死
跟住就去左行陣街...
同翎買左件衫..同埋諗住睇愛情萬碎
不過最後都冇
然後去行apm`
去左美食廣場傾計
傾足2個幾鐘=_="
好似成班8婆咁囉,,哈
講左好多好多祕密=]
最後就返屋企啦=)
-------------------------
聽日要返學-.-要學野
慘慘T^T,,
星期日可能要踩單車
我對愛情改觀了._.v
--------------------------------
個頭拉直左無幾耐又開始趬起
/________\激死我呀
|