| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 10 日 星期四  |
| 2008-04-10 |
分類: 未分類 |
主科咁重要
佔出黎既比重攪到我好無奈囉
主科無用v_v認命啦
溫幾科副科等於主科
姐系中英數差唔系問題
努力就得?!囧
副科有屁用呀?!
都kai,,
我最憎溫要我死背既野囉
主科唔重要^_^難怪問學校咁x
回比翎的`覺得蠻重要
所以post出黎
-------------------------
今日,,
要interview
嚇到我嘔
仲想縮沙/_\
因為淆爆囉
-*嘿`
-*哈`
-*哇`
估唔到日子黎得咁快
君同婷佢地第一輪
我第2輪
我仲要混埋班高f考
無奈爆.3.
我仲要系組制第一個講
姚sir問左好多野
有d我都唔知點答佢好
心裹面淨得有個驚字
帥a_a超緊張
同我組既人講得好過我T^T
之後考完
發自覺已講得勁唔去
想喊T!M-*
死心吧,,睇黎都冇得去
君..詩..婷,,買手信比我囧
我會好掛住你地
不開心耶/_\心情不好,,
------------------------------
我真系好想同你地去咖
但不過我無能為力
而且,,仲比老師針對緊t^t
去既機會渺茫"
睇黎我地既約定系中5吧"
|
« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 225 | »
|