| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 31 日 星期一  |
| 2008-03-31 |
分類: 未分類 |
換左新版面^____________^
整左一個鐘左右啦
前幾日有幾個好朋友玩我- -+
我會報仇的..我冇拖手牙..嘿
今日落雨呀a0a好難頂
又換左夏季
凍到pk
miss鄧返左黎啦
-0-成堂都勁驚
bk冇上過-__-系到睇書
今日調位
又系同庭坐*
無奈無奈無奈ar
放左學後
miss fung生日party
食左件蛋糕=]
好味"
最後講番句
miss馮生日大大大快樂
======================
踩單車 3月24-*
個日
我好早好早就起左身
之後就化左個妝-v-準備出發
然後有2個姊妹唔去0v0
一個同我講眼訓一個同我講唔舒服
好一個原因-__-又比人放飛機
然後
就出發lu-_-遲左成個鐘
君成日話我唔識路,,FXXK U
我地得番四個人
翎"詩{我}"嬈"君
大尾督好靚
真系好大..AIR又好
我地租左架車
租車個個男人超帥囉a0a
佢個fd仲問我佢幾靚仔
我比最靚仔既評分佢xD
個時其實好怕羞-.-因為佢知我話佢靚仔
然後呢
踩到成隻狗咁,,超累
風景系好靚-.-不過個日好曬
好彩有帶太陽油@W@
踩完之後就去食野=]
好味>V<"
M!SS YOU呀靚仔xD
------------------------
再見武夷山
睇黎
我地有緣冇份
我要對你死心
詩,君你地玩得開心d
要買手信
s!u H 笠腰耶"
|
« | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | ... | 225 | »
|