| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 25 日 星期二  |
聖誕節快樂  |
分類: 未分類 |
本來冇諗過一起倒數平安夜
因為懶耶xd
之後比君叫我去
就即刻買對boot"=]]
帶埋衫去apm換
同完呀媽食野
約左君同瑩系apm等
跟住就系育嬰室化妝
之後就比人吊
出返黎
唔化了
淨得換左件衫同鞋
等佢地等到腳刀發軟
然後就一起搭地鐵
今天有好多人喔
成13個..仲未計翎個班fd
好熱鬧耶
之後佢地話我著得好sexy..wakaka*
君叫我唔好著7分褲咖
條裙短到媽子刀唔認得
坐底刀會露底/3\"超驚
到左尖沙咀
好多人>v<超興奮
然後我地系鐘樓到等倒數
翎班fd巧令仔
之後我地就等倒數
佢地買野飲
等左佢地超耐耶
倒數最後個10分鐘先返黎
我要飲啤啤呀t3t
買左支可樂比我..-*
倒數個時好high*
不想上電視..haha,,"
跟住我地就玩誠實與大膽
玩問人羅電話
=____=我勁肴喔
唔玩又唔得t^t
幸好最後刀羅到
之後我地就影相同傾計
跟住就搭mtr*
班男仔借左件衫比我防止走光
thx*超感動耶xd
然後我地就去左食海皇
同去apm羅番d衫
本來我唔陪佢地去食咖
點知呀king話我著到咁
咁夜番屋企唔安全
所以就陪佢地去食wakaka0v0
食完之後就搭mtr-_-
我好似做左電燈膽呀
夾住系中間/.\放過我吧
咁夜打擾梨唔好意思
但不過想知道梨訓左未=p
其實我想同梨講聲聖誕快樂呢
------------------------
祝大家聖誕快樂喔^^
|
« | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | ... | 225 | »
|