| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 21 日 星期一  |
2008-04-21  |
分類: 未分類 |
唉,,本來今日會覺得平平無奇
點知無啦啦話今日數學統測
嚇到命都冇-_-
之後就索性睇幾眼算-__-
我地又賭啦..死8婆君成日話唔識
你今次合格就大獲
我同詩會打7你`
之後就上bk`訓左陣就唔訓
因為份功課要交番-.-
之後去左借中文書
-_-頂,,我d筆記寫晒系人地本書到
跟住就去美術室食野
爽"有冷氣,,一路食一路玩
跟住我食緊腸仔個時佢地話我含野
我即刻噴晒d野出黎系到狂笑
-__-小朋友..唔好咁淫蕩好冇姐
之後死期到左..數學..噢
4頁最少有2頁唔識
明明有紅筆就話自已冇紅筆..白痴`
T^T唉,,今次睇黎又要抄野..抄死我
英文堂講野0_0不錯吧`
等君放學,,途中ivy比我地sm..
跟住就同佢地去左藍田
ivy-0-唔見左銀包,,一開始以為佢講大話
點知我地上左車佢冇上車先知系真
好彩最後都搵番炸`
如果有下次我一定會落車幫你-口-
跟住就食左個吉野...`
之後去陪君買鞋,,
買完之後就去行街
哈..我好鐘意e種感覺
一齊去行街買野..一齊講旅行既野
我地超認真@_@v
ivy同昭走左
我地3小豬去左行吉之島..呵呵'
最後都系得番自已一個返屋企..有義氣
-------------------------------------------
聽日考全港系統性評估
好驚抽中我
天呀`千其唔好咁好彩簡中我
我真系唔識講囧
數學唔合格
詩._.聽日我們一起打7君吧`
----------------------------------
倒數還有20日,,萬萬萬萬萬萬碎`
|
« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 225 | »
|