| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 23 日 星期三  |
| 2008-04-23 |
分類: 未分類 |
今朝搭車見到翎
同翎搭小巴返去`計計埋埋要成6蚊-_-
pe堂上攪球堂xD
幾好玩-_-"之後玩烏鴉同烏龜
當然我做烏鴉啦..哈哈
今日做左一半既普通話交左出去,,
我驚比人罰紅紙..
數學堂同嬈傾計
之後中文堂,,玩拼故事game`
其實個個"你不爽嗎,,你這娘娘腔"系我作
科學堂一路同君玩一路上堂-_-
呀哥你好耶,,叫君打我
嗚嗚,,好傷心=[[[[[[[[[[[x100
跟住就去美術室食m記`
一路溫書一路食
上wp"默書加打字
-口-車,,默緊書個時好似洗腦,,唔記得晒
我會簡商科=]
班主任節,,訓話左成個鐘-___-|||
其實幾有道理..我覺得..
3a班曳左?
我覺得我對人態度都差左`要改改佢
之後睇醫生,,-_-覆發左,,噢
返到屋企..訓到10點左右
超好訓,,
--------------------------------------
`"還有-18*天,,Are Y0u Ready?!`
|
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 225 | »
|