| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 8 日 星期二  |
呵  |
分類: 未分類 |
返學了"
竟然趕到搭14b<3
今日終於見到名次啦
好過上次吧,,上次我真系可以跳樓死
進左幾名,,不過miss馮話考得唔太好
有進步空間-.-我明的
副科全部5字頭囧
唔低就奇啦
LazY "`改不掉的
英文堂-.-
我個egg唔記得加s
睇黎今次dict好低分
總之唔溫啦t^t
同君整機械人
笑死._."
通識無啦啦小測
車,,唔識囉
之後呢,,系art club到食野
窮死了.___.可憐
上左數學堂-v-g0od
前後左右都有人教我^_^
這是我的福份
之後就普通話堂
同豪調左位
哇哇哇,,紅紙"達人"&用紅紙黎達人
無奈囉,,針對我地*
唔帶書留堂,,囧了
謝君的可樂糖-v-
謝昭善的糖喔"=]
粒糖超ya
攪到我地異口同聲講左句:怪味xD
每天做埋同一樣野
人生咁樣過?!好曬下b0r*
---------------------------------------------
笠腰siu`H"
第2天了
你幹甚麼,,考試也不回校
你是逃避還是病了?!
你要做沒出色的人!?
一點也不注重成績"
但是
v_v我還是掛你!`
|
« | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | ... | 225 | »
|