| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 7 日 星期一  |
| 0,0死了 |
分類: 未分類 |
7月6號<3
我好早就起左身,,
洗好個頭就去飲茶
約好佢地11點半等
我個個細佬又遲到
比我同老媽罵到佢喊,,呵呵
之後就搭車去沙田-.-
途中系咁搽防曬油-3-因為好曬囉
到左之後,,超興奮,,成個癲婆咁"
我地去左租單車,,@@租左好多好多錢
貴到p k. . . ."
單車鋪有個靚仔lor*0*下次有相放上黎
比你地大開眼界/_\
之後呢,,我睇死細佬唔識踩= =
點知,,佢仲快過我好多
之後就同表哥姑姐去踩~
本來都幾開心下
踩到踩下累到嘔
行程系由沙田->大尾督
返黎要由沙田<-大尾督
總共要30公里"
我踩到想死-.-
又多斜路..嘔白泡囧
之後終於見到大尾督
我個心系咁喊T^T可憐
仲要回程._.冇命
去左大尾督食野
我又見到上次個條靚仔啦,,
^_^翎同君系咪唔抵得呢?!呵
食完野充好電之後又要再踩
架單車虧既,,勁慢
坐椅又硬,,我見到前面有道光A_A升天
跟住呢就迷路了
笑到我pk"
7時前面交車
個時仲要系大捕迷路
死得v___V
終於識番番出去
好彩有人指路炸,,thx*
之後我表哥同細佬快到連影都冇埋
我勁驚0_0個時個天開始黑
超大獲囧
超好笑,,我踩單車仲慢過人地散步
然後我就開始加速-.-
可惜
最後都系超時,,萬碎
我細佬同表哥快我成20分鐘
但不過姑姑仲衰過我
=____=落左架單車之後
隻腳冇感覺,,麻痹晒..
之後去左食扒王
因為我野蠻,,
^_^所以點都要搵左間扒王出黎
唔系冇得食晚餐,,
我癲的-,-系咁洗手
個餐叫左7成熟
早知要5成,,好味好多
食飽就返歸,,*嘿
讀商科吧._.
=========================
今日,,
唔洗鬧鐘自已彈左起身
又走左班巴士
要自已搭車返學
上bk堂時調位,,呵
同君坐0v0佢做功課我畫公仔
到左中文堂
留左部手機系施少個位到xD
大頭蝦<3
然後就一齊出去食飯
我地比的士界既司機認住晒
每次坐親的士都會..比人罵囉
唔鋸..乜的士唔比講野既咩
超,,掟我地落車呀笨
放左學後
去左美術學會
玩完手印畫
之後就搵佢D畫
V_V超愛szeman..哈
竟然比我搵到2張佢既畫
不過,,班姊妹系咁彈佢,,-_-
佢修左2年美術,,d畫都系咁"靚"
那個蘋果是尖的@_@我鐘意
有想像力,,佢寫d字都好有品味
見到佢d畫,,好想食左佢,,因為佢摸過,,呵
到左6點幾就返屋企..囧
========================
點解,,你地個個都話我唔鐘意佢
系咪因為我近來冇題佢?!
其實,,我仲系鐘意緊佢
只不過冇以前咁瘋狂姐..
我每篇日記最尾個到都系講緊佢..
點會唔鐘意佢呢,,
-
-
-
-
-
-
粒腰s!u h`
|
« | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | ... | 225 | »
|