-`'♥ 友誼萬歲 *
CRAZYSZE924
暱稱: ﹏小Sze`")]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-30
2009-06-28
2009-06-11
2009-06-02
2009-05-25
文章分類
全部 (225)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 225
留言總數: 375
今日人氣: 4
累積人氣: 7190
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


0,0死了 分類: 未分類

7月6號<3

我好早就起左身,,

洗好個頭就去飲茶

約好佢地11點半等

我個個細佬又遲到

比我同老媽罵到佢喊,,呵呵

之後就搭車去沙田-.-

途中系咁搽防曬油-3-因為好曬囉

到左之後,,超興奮,,成個癲婆咁"

我地去左租單車,,@@租左好多好多錢

貴到p k. . . ."

單車鋪有個靚仔lor*0*下次有相放上黎

比你地大開眼界/_\

之後呢,,我睇死細佬唔識踩= =

點知,,佢仲快過我好多

之後就同表哥姑姐去踩~

本來都幾開心下

踩到踩下累到嘔

行程系由沙田->大尾督

返黎要由沙田<-大尾督

總共要30公里"

我踩到想死-.-

又多斜路..嘔白泡囧

之後終於見到大尾督

我個心系咁喊T^T可憐

仲要回程._.冇命

去左大尾督食野

我又見到上次個條靚仔啦,,

^_^翎同君系咪唔抵得呢?!呵

食完野充好電之後又要再踩

架單車虧既,,勁慢

坐椅又硬,,我見到前面有道光A_A升天

跟住呢就迷路了

笑到我pk"

7時前面交車

個時仲要系大捕迷路

死得v___V

終於識番番出去

好彩有人指路炸,,thx*

之後我表哥同細佬快到連影都冇埋

我勁驚0_0個時個天開始黑

超大獲囧

超好笑,,我踩單車仲慢過人地散步

然後我就開始加速-.-

可惜

最後都系超時,,萬碎

我細佬同表哥快我成20分鐘

但不過姑姑仲衰過我

=____=落左架單車之後

隻腳冇感覺,,麻痹晒..

之後去左食扒王

因為我野蠻,,

^_^所以點都要搵左間扒王出黎

唔系冇得食晚餐,,

我癲的-,-系咁洗手

個餐叫左7成熟

早知要5成,,好味好多

食飽就返歸,,*嘿

讀商科吧._.

=========================

今日,,

唔洗鬧鐘自已彈左起身

又走左班巴士

要自已搭車返學

上bk堂時調位,,呵

同君坐0v0佢做功課我畫公仔

到左中文堂

留左部手機系施少個位到xD

大頭蝦<3

然後就一齊出去食飯

我地比的士界既司機認住晒

每次坐親的士都會..比人罵囉

唔鋸..乜的士唔比講野既咩

超,,掟我地落車呀笨

放左學後

去左美術學會

玩完手印畫

之後就搵佢D畫

V_V超愛szeman..哈

竟然比我搵到2張佢既畫

不過,,班姊妹系咁彈佢,,-_-

佢修左2年美術,,d畫都系咁"靚"

那個蘋果是尖的@_@我鐘意

有想像力,,佢寫d字都好有品味

見到佢d畫,,好想食左佢,,因為佢摸過,,呵

到左6點幾就返屋企..囧

========================

點解,,你地個個都話我唔鐘意佢

系咪因為我近來冇題佢?!

其實,,我仲系鐘意緊佢

只不過冇以前咁瘋狂姐..

我每篇日記最尾個到都系講緊佢..

點會唔鐘意佢呢,,

-

-

-

-

-

-

粒腰s!u h`