| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 7 日 星期三  |
| 2008-05-07 |
分類: 未分類 |
今次pe玩欖球,,"
同膠君,,詩同嬈一組
哈哈,,miss話我擲波技術好攪笑
我都覺xDDDDDD..
我地恰死君*v*超有成功感
然後is,,"
超型/_\今堂我覺得系上得最有意義
早15min走,,因為art club有野攪
佢地話我大食=p
可惜食極唔肥-.-
點知食完野之後
-_-上圖書館做x印員
幫人地吸印
其實,,我和君倆個系到食西北風
完全無客-.-
今次班f6整得幾靚d作品xD
點知..我無啦啦跌左個印落樓下=-=
我超驚有人中頭獎炸..
拿拿林跑落去拾番
哈哈,,,{個印冇閂蓋..邊個中左真系唔好彩}
然後呢就wp..默書
唔識囉-..........-哼
最後問答比賽,,為班而不憤
f6某幾個人好9囉`
自私唔公平,,黑我憎
最後3a都有200蚊班會費..
之後去左武夷山茶會
發覺原來個行程好正
最後個日仲有得去深圳歡樂谷玩
一定同你地玩癲佢..呵呵
|
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 225 | »
|