| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 22 日 星期四  |
2007-11-22  |
分類: 未分類 |
今日派卷了
成績比我想像中理想左-v-||
怪怪滴,,"
中文:65分..中作:69分奇跡出現了
eng未派{實死得}
math:58分{0h my god*竟然合格}
is:76分{唔系好滿意t^t}
電子:很差{只有78分而已}
明天派eng(多數fail`)
bf{不要提了}
通識{隻眼開隻眼閉}
今日我地去左聯校畢業禮
好鐘意一首歌
真系好好聽
但系唔知個歌名t^t慘慘
跟住就坐左好耐
悶喔0口0"唱校歌唱得好落力
走個時後
班男仔超好笑
超到我肚刀痛埋
miss么開始叫我做羅詩同學xD
放左學
我地去左淘大
食甜品>v<
食完之後
無啦啦話去影貼紙相
-____-不是那麻美
部機好唔掂=[[
S0影到我個樣唔太好t^t
算啦..下次唔影個部了
LAW WING SZE要加油喔
下年選科了,,唔好放棄=]]
|
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 225 | »
|