| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 20 日 星期二  |
| -v- |
分類: 未分類 |
今日考佛學會計同英語會話
佛學同統測卷一樣
總之我唔溫啦-333-"
而會計
唉..唔好提啦
仲話下年讀商科/3\"
之後英文會話
真系好驚-v-|||
之後同呀king..林勝利練習
我提意咖^u^
跟住
到我地考啦
勁開心
好順利>v<miss話我地考得幾好
然後
我地又去唱k-3-
困我既..又話溜冰._."
唱緊k個時
佢地攪到我好想喊
因為佢地同我講我就黎見唔到佢
真系好唔開心._.
我地唱到好high個時
比人cut左=v=|||
趕我地走-口-"
我地可能唱得大聲
所以夠時間就趕我地走
好絕囉=______="
之後我地就去食甜品了
好味道喔>v<So Sweet*=]]
返到屋企
老豆話我系廁所食煙-_-
無啦啦比人罵030"
細佬仲要加埋把口`
我刀冇野好講.3.
睇左公主小妹啦
勁好睇^^彩好型仔喔
跟住睇左2集棒棒堂
勁好笑>v<愈黎愈鐘意棒棒堂
之後睇埋lollipop哪裹怕
犬食狗糧=賤狗..哈哈
王子可愛可愛哇-*
|
« | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | ... | 225 | »
|