| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 27 日 星期六  |
-w-  |
分類: 未分類 |
今日星期6-v-"
我好早就起左身啦*
因為今日要去呀瑩屋企
到左12點..."]]
我打比君--
佢仲未起身0.0
到左1點先出門口
原本講明12點/v\"
之後我同君系藍田地鐵站等
再一齊去清水灣半島
上左瑩屋企
第一時間去佢間房^^"
整公仔>v<"
我地系7-30號買既整公仔機
今日先有時間整0v0
我地系動漫節買的
之後我地整左好耐-w-"
好多疑問同好難整
終於整好啦
我系第一個整好既-u-\/
之後到瑩
最後到君君
君君個隻野被人認定系最樣衰既ka*
之後我地就落左去會所食野
我最鐘意既下午茶餐牙>v<"
等左今日好耐~3~
我同瑩叫左一份下午茶餐-*
君叫左個公仔麵{佢今日冇食過野}
我地一路講笑一路食野=]]
好開心>0<
到左4:40"
我地5點要睇戲
睇不能說的祕密
我地就好趕咁買單
之後去瑩屋企羅零食
超多零食><"yummy``
成袋紫菜羅埋走xD
羅走左瑩一件衫0.0驚凍
之後我地落番會所間戲院睇戲
超正aH*=))
真系成間戲院咁
迷您戲院xDDD*
我一路食零食一路睇
我隔離矛人
勁驚t3t"
睇完之後好感動>_<
想喊__"我真系唔知佢系鬼黎
估唔到
-00-跟住君君趕時間
所以唔去瑩屋企食飯
-__________-
|
« | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | ... | 225 | »
|