嗚*今日返學啦T^T
功課點算好波..*
今日搭地鐵返學
見到SZELAM呢@3@
過緊馬路個時*
同昭善傾電話@3@
點知除偉玲系到大嗌我個名-_-"
嚇到呀媽刀唔認得
咪扮唔識佢囉
點知佢行埋離同我講話我做乜唔睬佢
真系吹佢唔脹-33-"
當住成班人嗌我個名
鬼刀唔認梨啦
返到去*`
好彩冇比人捉
隻耳d耳窿班老師睇唔到@3@he
今年超慘囉`
睇黎我刀要轉校咖啦*
今年可以話系虐待-[]-"
放左學*]]
同班fd去左APM`*吹水xD
之後就去食KFC-v-"
佢地話我好刷得~3~
但系食極刀唔肥呢T^T
超慘________""
食完野之後`
系KFC做功課-\/-"
超大獲
勁多功課未做..嗚T^T
今晚開夜車刀得啦`!
返到屋企.."
即刻去訓覺豬^0^"
之後就開始做功課lu*
哈*努力喔
------------------------------
今日終於見到佢啦
好開針喔>u<
但系只系睇到佢一眼炸><"
我刀唔夠勇氣正視佢~*
偷偷地咁愛真系好辛苦呢*3*
|