今日,,"
又要返學/3\"
真系唔太想過埋d咁既生活囉
-___-"返到學校*
詩返黎啦..冇事呀ma`!
今日上堂冇訓覺豬呢*
真系叻女>v<"
到左bf堂*=]
超攪笑*
比miss叫左出去做數,,"
我系咁笑住講唔識做
miss話唔系呀ma..哈哈))*
成班刀笑爆咀-u-"
放左學之後,,"=]]
因為詩今日超大頭蝦
連bra刀可以唔記得帶
key又唔記得帶
所以我地成班唯有陪梨行街街-*
-333-"去左apm*
第一時間扭蛋蛋>v<"
見到有隻蛋蛋超令喔
想扭佢出黎..但系扭唔中
我扭到君想要既MELODY*
><"但系我想要LITTLE TWIN STAR滴喔
之後成班FD就一齊幫手扭*]]
一齊比錢齊齊扭`
我好感動喔T^T多謝梨地呢;;
隻LITTLE TWIN STAR真系好令呀*
http://upload.u-discuss.net/file/20070915003257.jpg
我地扭左好多隻耶>V<
之後就行左陣街街,,"
返左屋企訓訓豬了*
--------------------------------
就黎生日啦><"
仲有10日昨*"
好期待中秋節個晚出黎玩
玩通頂呢..超high!!xD
同岩
快D到HELLOWEEN*啦
一齊驚>U<好爽=]]
|