今日*
又系星期日
/3\"又要陪媽子出街
所以我今日扮病--"
點知刀要比人狂拖出街T^T
我想訓多陣呀><
本來今日燒野食咖]]
點知我咳*
所以無得去_"
{老媽掟左我最艾既妹仔鞋牙}*
銀色的><"好令咖
激到我飛左隻人字拖出門口*
之後,,媽子話我陪佢食完野就有得返屋企
-U-"即刻陪佢去食啦*
返左屋企@3@
打左陣幾"]]
一路打一路比老豆鬧- -
終於升到隻火寵,,"
同合左隻蟲鞋*><
超開心呀`
但系功課個方面就.."
.___.做到我成隻狗咁
又要背書>_<"
超慘*
睇黎聽日又系要上堂訓覺啦``
星期5*個日
有人搵我同君君同IVY*
話約我地出去唔知做咩喎,,"
唔怪得系E家禮拜*
-_-成日有D仔望住我地啦
帶我地去賣豬仔咪死= ="
推左去好過啦^^"
--------------------------
我就黎生日啦>V<"
924*其待中
|